Audi A4 + A6 säljes

Garagerensning? Sälja bilen? Gör det här!
Användarvisningsbild
Jimmen
GT-fanatiker

Audi A4 + A6 säljes

Inlägg av Jimmen » ons feb 27, 2019 14:33

Hej mina vänner, jag har fått beslutsångest om vilken bil jag ska behålla och åka med eller om jag ska sälja båda och ställa på S6:an igen och åka med.

Bilarna hur som helst är två stycken mörkblåa kvalitetsvagnar från audi, bilder vetifasen hur man lägger upp så det mailas eller mms:as vid eventuellt intresse.

Audi A4 quattro sedan av 1998 års modell med 1,8 liters turbomotor och manuell låda, ca 23000 mil, besiktad med en 2:a i januari har jag för mig det var, en glapp styrled, byttes direkt och alla var nöjda. Bilen används dagligen av mig och fick för två veckor sedan ny koppling. Som sagt, används dagligen, skattad och besiktad, tyginredning, mugghållare, fungerande AC, nya bakbromsar, stereo, dubbfria 15" vinterdäck på just nu, ett litet minus är att föregående ägare missbedömt bilens storlek flertalet gånger, lite repig och några bulor, tänkte mig runt 8000:- för den.

Audi A6 quattro avant av 2001 års modell med 2,4 liters sugmotor och manuell låda, strax över 30000 mil, besiktad någon gång i slutet på förra året har jag för mig, hyggligt nya bromsar runt om, fjädrar och stötdämpare är något år gammalt, dock sänkningssats och den sänker lite mer bak än fram tyvärr, nya strålkastare, framvagnen "renoverad" av föregående ägare, han bytte även kamrem och diverse. Bilen används dagligen av mig för dagishämtning enbart. Skattad och besiktad, skinninredning, sätesvärme fram och bak, farthållare, mugghållare, orginalstereo, sommar och vinterdäck på alufälg, dragkrok, minus är att ac'n är trasig och att stålkastarna skulle behöva kodas, medföljer ett nytt mätarhus också då mätarnålarna i tank och temp lever egna liv och det behöver också kodas, tänkte mig runt 15000:- för den.

//Jimmy

Jimmy_karlsson@hotmail.com
0738068647