Forumindex
 GaragetGaraget    Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem   ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Beställa tröjor m.m.

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Övrigt GT-relaterat
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Edis
Administratör

Från: Hyltebruk
1990 Audi urquattro

InläggSkrivet: Fre Jul 24, 2009 21:27    Rubrik: Beställa tröjor m.m. Citera

Jag lyckades att radera det andra inlägget så här kommer ett nytt, ber om ursäkt till Er som hade skrivit i den tråden. Skulle ta bort en dubbelpostning men lyckades fimpa allt Embarassed

För att slippa ligga ute med pengar och skicka tröjor landet runt har jag startat upp ett samarbete med www.spreadshirt.net! Går att beställa lite av varje där, jag ska lägga upp fler prylar så småningom. Nice, eller hur?

Det är inte det billigaste sättet att lösa det på, men har man ett akut behov av lite GTCoupé.se-kläder finns det nu lösning på bekymret. Jag har inte lagt på någon provision som man kan göra om någon undrar och vi har inget att göra med den firman i övrigt! Så strular det så får Ni inte skylla på mig! Wink

Här är butiken och hojta till om Ni vill att jag lägger upp fler saker där.
http://gtcoupe.spreadshirt.net/se/SE/Shop
Edis
Administratör

1990 Audi urquattro

InläggSkrivet: Tor Jul 30, 2009 21:28    Rubrik: Citera

Fick mina tröjor idag, riktigt snabb leverans! Trycken blev riktigt bra, däremot var de inte lika detaljerade som loggan i forumet, såg lite konstigt ut på något ställe, men de blev snygga ändå! Very Happy

Ska lägga ut lite bilder i helgen!
dagg
GT-fanatiker

Från: Rättvik (bor nu i säter)
1983 Audi Coupé GT

InläggSkrivet: Tor Jul 30, 2009 22:22    Rubrik: Citera

jasså? ja har då inte fått min än =/ beställde i fredags förra veckan,, kanske kommer imorrn

Edit: såg nu att dom skickade tröjan i tisdags, så den kommer nog imorrn Nice, eller hur?
dagg
GT-fanatiker

Från: Rättvik (bor nu i säter)
1983 Audi Coupé GT

InläggSkrivet: Fre Jul 31, 2009 10:04    Rubrik: Citera

Har nyss hämtat tröjan å har den på mig nu, riktigt snygg va den! satt bra oxå
Kitty
GT-fanatiker

Från: Skaraborg
1986 Audi Coupé GT

InläggSkrivet: Lör Aug 01, 2009 22:32    Rubrik: Citera

Vet inte om du missade min fråga i förra tråden Edis, men jag undrade om man inte kunde beställa retro t-shirten i mindre storlek än Medium? inga girlies annars? Hehe

Hur tycker ni som fått hem era kläder att storlekarna är?
Edis
Administratör

1990 Audi urquattro

InläggSkrivet: Lör Aug 01, 2009 22:36    Rubrik: Citera

Storlekarna verkar vara ganska små, min XL var nog mer som en L, typ... Det är ju mått ganska väl angivna på deras produkter, så man bör nog kolla lite på dem.

Finns en massa olika kläder att välja mellan, gå in här och kolla om Ni hittar några plagg som jag ska lägga upp:
http://www.spreadshirt.net/se/SE/
Kitty
GT-fanatiker

Från: Skaraborg
1986 Audi Coupé GT

InläggSkrivet: Lör Aug 01, 2009 23:01    Rubrik: Citera

Titta på måtten var ett bra tips, jag tror jag beställer en herrtröja trots allt.. Shocked
Edis
Administratör

1990 Audi urquattro

InläggSkrivet: Mån Sep 14, 2009 17:14    Rubrik: Citera

Kom på att det var bättre att se hur de klarade ett antal tvättar och hittills är jag jättenöjd (SVXC är Volvosidan jag är med och driver).

Behöver väl inte tillägga att jag inte stryker mina T-shirtar Wink Laughing

Är sugen på att beställa mer Nice, eller hur? Very Happy
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Övrigt GT-relaterat Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet